IZJAVA

Siniša Mali

Potpredsednik Vlade Srbije i ministar finansija

🗓 28. 8. 2024.politikaSrbija
„Idemo na povećanje od 13,7 odsto. Za narednu godinu idemo na povećanje od 13,7 odsto, u brojkama znači da će sa 271 porasti na 308 dinara po času, zarada 53.592 dinara, sa 404 na 457 evra. Kroz ovu visinu minimlaca ćemo pokriti visinu minimalne potrošačke korpe. Taj cilj koji smo zacrtali pre nekoliko godina sa sindikatima, ovim konsenzusom je ispunjen“
Izvor: Pančevac (Pančevo)

DOGOVOR POSTIGNUT Poznata je konačna visina minimalca u Srbiji

Danas je održana sednica Socijalno-ekonomskog saveta (SES) na kojoj se rešavalo pitanje o minimalnoj ceni rada. Sednici su prisustvovali i prvi potpredsednik Vlade Srbije i ministar finansija Siniša Mali, ministar za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja Nemanja Starović, predstavnici…

Pročitaj ceo članak na Pančevac (Pančevo) ↗

Lustracija prikazuje samo kratak izvod i citirane izjave, uz naveden izvor. Ceo tekst i autorska prava pripadaju izdavaču.