IZJAVA

Siniša Mali

Potpredsednik Vlade Srbije i ministar finansija

🗓 7. 10. 2025.politikaSrbija
„U odnosu na 2012. godinu, kada je bila negde oko 33.000 dinara, dakle to je tri puta razlika, što govori upravo o tome na koji način postupamo i na koji način vodimo našu ekonomsku politiku, koja, kažem, je upravo usmerena ka onima kojima je naša podrška i najpotrebnija. Dakle, ja ću vas podsetiti - od 1. januara vanredno povećanje minimalne zarade u našoj zemlji, 9,4 odsto, minimalna zarada od januara meseca je 500 evra, već smo dogovorili i povećanje, redovno povećanje od 1. januara naredne godine na 551 evro“
Izvor: Kurir

TRI PUTA VEĆA OSNOVNA PLATA ZA MEDICINSKE SESTRE U ODNOSU NA 2012. GODINU: Mali u Skupštini izneo najvažnije ekonomske podatke! Uprkos blokadama zadržali rast

"Ovo je veoma važna sednica Narodne skupštine jer većina tih zakona i zakonskih rešenja upravo je usmerena, kao i uvek, ka građanima Srbije, ka njihovom boljem životnom standardu i ka tome da pokažemo brigu za one kojima je naša briga i najpotrebnija", rekao je Mali na sednici Skupštine Srbije…

Pročitaj ceo članak na Kurir ↗

Lustracija prikazuje samo kratak izvod i citirane izjave, uz naveden izvor. Ceo tekst i autorska prava pripadaju izdavaču.