IZJAVA

Siniša Mali

Potpredsednik Vlade Srbije i ministar finansija

🗓 9. 9. 2025.politikaSrbija
„Dakle, mi ćemo od 1. januara takođe povećati neoporezivi deo dohotka za upravo onaj iznos procentualno koliko je povećanje vanredno minimalne zarade od 1. oktobra i redovno od 1. januara naredne godine, dakle 20,4 odsto, na 34.221 dinar. Tako da na takav način, ono što mi je posebno važno, ćemo dalje nastaviti trend spuštanja opterećenja na zarade“
Izvor: Espreso

VAŽNO OBAVEŠTENJE ZA GRAĐANE SRBIJE: Ovoliko će iznositi minimalac od 1. januara 2026. godine

saopšteno je VAŽNO OBAVEŠTENJE ZA GRAĐANE SRBIJE: Ovoliko će iznositi minimalac od 1. januara 2026. godine Ministar je naglasio da se, ako se uporedi minimalna zarada sa onom pre 11-12 godina kada je bila 15.700 dinara, vidi kolika je to razlika Posle redovne sednice Socijalno ekonomskog saveta, na…

Pročitaj ceo članak na Espreso ↗

Lustracija prikazuje samo kratak izvod i citirane izjave, uz naveden izvor. Ceo tekst i autorska prava pripadaju izdavaču.